2013. május 12., vasárnap

Formula 1. - V.

Spanyol Nagydíj

A héten visszatért a Forma-1 mezőnye Európába. Ma délután volt a futam, ami ismét izgalmas, előzésekkel teli verseny volt. Most is elterveztem, hogy tanulok közben és csak hallgatom, de nem tudtam levenni a szemem a képernyőről. Bár ez jót is jelent (amellett, hogy alig haladtam valamit és szerdán 2 ZH-m lesz), hiszen végre nem az van, hogy megy elöl valaki és nem történik semmi közben.
Kimi újra felállhatott a dobogóra, hiszen a második helyen ért célba a Lotus-szal, ezzel pedig csökkentette a hátrányát a világbajnoki pontversenyben.
Sebastian a negyedik helyen ért célba, de még ígyis ő vezeti a világbajnokságot. Nico Rosberg bár pole-ból indult, végül csak a 6. helyen ért célba. Nico Hülkenberg pedig csak a 15. lett.
A futamot Fernando Alonso nyerte a hazai közönség előtt.

Következő futam: Monaco-i Nagydíj (2013. 05.26.)


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése