2013. július 30., kedd

Olvastam XI.

Harry Potter és a Halál Ereklyéi

"Harry, mint mindig, most is a Privet Drive-on, az őt csecsemőkorában befogadó Dursley-család otthonában tölti az iskolai szünetet. Ám hetedik tanévét nem kezdheti el a Roxfort Boszorkány- és Varázslóképző Szakiskolában. A Főnix Rendje azon fáradozik, hogy biztos helyre szöktesse, ahol Voldemort és csatlósai nem találnak rá. De teljesítheti-e folytonos bujkálás és életveszély közepette a küldetést, melyet Dumbledore professzortól kapott?"

Elérkeztem az utolsó könyvhöz. Emlékszem mennyire vártam, hogy megjelenjen. :D Szomorú is voltam, hogy véget ér, nagyon szerettem és még mindig szeretem ezt a könyvsorozatot. Én a Harry Potter-en nőttem fel és ezt nem tartom cikinek vagy ilyesmi. Az első kötet volt az első könyv, amit magamtól olvastam el és ennek köszönhető, hogy imádok olvasni. Számtalanszor kiolvastam már a köteteket és még fogom is, mert én nem tudom megunni. :)

Ti olvastátok? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése