2014. október 15., szerda

Sorozatok 6.

Red Band Society

"A spanyol eredetivel (Polseres Vermelles) rendelkező Red Band Society egy kórházban játszódik, azon belül is a gyerekosztályon - a cím az ottani piros karszalagra utal. A főszereplők pedig az orvosok és ápolók mellett az ilyen-olyan egészségügyi okok miatt kvázi bentlakónak számító tinédzserek - a narrátor pedig egy kómában lévő fiatal srác. De nyugi, alapjában véve nem valami depressziós sorozatról van szó, amit látunk, az abszolút feelgood, a súlyos téma ellenére mosolygós, remek hangulatú." (filme-online.eu)

Még nyár végén a moly.hu-n (túl sokat lógok azon az oldalon:D) ajánlották ezt a sorozatot és úgy gondoltam egy próbát megér, így megnéztem az első részt. Nagyon megtetszett! 

Tetszik, hogy attól eltekintve, hogy komoly betegségekről, kórházról van szó, mégis egy vicces, poénokkal teli sorozatról van szó, szerethető karakterekkel. 

Egy újabb kedvenc sorozatot sikerült találnom. Alig tudom kivárni, hogy az aktuális részhez legyen magyar felirat, amire sajnos egy hetet kell mindig várni. Angol felirat már általában másnap van, úgyhogy aki nem fél tőle, annak nem kell sokat várnia, hogy megnézze az új részeket. Volt már ár példa, hogy én is úgy néztem, egy erős közép szintű angollal szerintem jól meg lehet érteni, nekem egy-két orvosi szakszó okozott problémát, de azt meg online fordítóval fél perc alatt meg lehet oldani.

Jelenleg az első évad 5. részénél jár a sorozat, remélem nem kaszálják el az évad végén.


A végére pedig a szokásos előzetes:


Ismeritek ezt a sorozatot? Nézitek?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése