2014. november 17., hétfő

Liebster Award

Egy újabb díjat kaptam, ezúttal Enától. Itt is szeretném még egyszer megköszönni! :)

Kicsit (na jó, nagyon) megkésve, de hoztam is róla a bejegyzést. :)

Szabályok:
1. Köszönd meg a díjat annak, akitől kaptad!
2. Írj tíz dolgot magadról!
3. Válaszolj tíz kérdésre!
4. Írj tíz kérdést!
5. Küld tovább tíz embernek!

10 dolog rólam:

1. Imádok olvasni, bár így a vizsgaidőszak közeledtével kicsit háttérbe szorultak a könyvek.
2. Már a sok bejegyzésből is kiderült, hogy imádom a Forma-1-et, a két legfőbb kedvencem pedig Kimi Räikkönen és Sebastian Vettel.
3. Szeretem a történelmet, gimiben emelt töris voltam.
4. Közgazdász leszek. Pénzügy és számvitel szakon tanulok a Szegedi Tudományegyetemen.
5. Viszonylag sok ötletem lenne bejegyzések terén, de valahogy mindig csak a megszokottak vannak. Ezen igyekszem változtatni, szeretnék kicsit aktívabb lenni.
6. Nehezen lépek ki a komfortzónámból.
7. Balkezes vagyok.
8. Imádok listákat írni, azt pedig még jobban, hogy az elvégzett/megszerzett dolgokat kipipálhatom. :D
9. Inkább sorozatokat nézek, mint filmeket.
10.Angolul és németül beszélek, bár az utóbbiból inkább passzív a nyelvtudásom. Szeretek nyelveket tanulni, tervben is van 1-2 új nyelv megtanulása.

Ena kérdései:

1. Ha választhatnál egy kitalált világot, akkor melyikben élnél szívesen?
Harry Potter. Kérdés nélkül. :D Azok közé tartozom, akik 11 éves koruk óta várják a levelet, de csak nem akar jönni. :D

2. Ha ötszáz évvel ezelőtt uralkodtál volna, akkor inkább a békét vagy a hódításokat támogattad volna?
Alapjában véve egy konfliktus kerülő ember vagyok, ezért a békét választom.

3. Tegyük fel, hogy bekerülsz az Éhezők Viadalára. Őszintén, szerinted sikerülne túlélned?
Most nagyon ciki leszek, de nem olvastam a könyveket és a filmeket sem láttam, így nem tudom, hogy miről is van szó pontosan, de gyanítom, hogy nem.

4. Szereted a Trónok harcát?
Igen. Jelenleg a harmadik kötet elején járok az olvasásban. A sorozatból pedig a második évad elejénél.

5. Ha igen, akkor melyik házhoz tartoznál szívesen? (Ha nem ismered ezeket a házakat, akkor a történelemből is választhatsz.)
Hú, ez egy nagyon jó kérdés. Az első könyv után azt mondtam volna, hogy Stark. De most éppen egyikhez sem. :D

6. Egy nagy adag magyaros étel bűntudat nélkül vagy rettegés a kilóktól egy saláta fölött? Miért?
Egy nagy adag magyaros étel, ha lehet, akkor csípősen. :D Imádok a finom ételeket, ami meg is látszik rajtam. Szeretem a salátákat is, de nem tudnék csak salátán élni.

7. Mennyire lennél jó túlélő, ha egy nap működésképtelenek lennének a modern dolgok?
Fogalmam sincs, az a baj, hogy annyira hozzászoktunk már kb. mindenhez, hogy nehéz lenne. Nyilván nem lehetetlen, de eleinte biztos nagyon furcsa lenne.

8. Halhatatlanság vagy halandóság? Miért?
Halandóság. Furcsa lenne örökké élni. De ez attól is függ, hogy választhatok egy életkort/életszakaszt ahol megállok? Illetve, mindenki halhatatlan lenne vagy csak én?

9. Ha színész lennél, akkor legszívesebben kinek a szerepét játszanád el?
Ezen még nem gondolkodtam, szerintem ezt a kérdés most függőben hagyom. :)

10. Időutazó vagy. Elfogadnád? Lenne olyan, amit megváltoztatnál a történelemben? Ha igen, akkor mi az?
Szívesen lennék időutazó. Jó lenne utazgatni a különböző korok között, személyesen is megtapasztalni a dolgokat. Kár, hogy nem lehetséges. Nem hiszem, hogy változtatnék bármin is, okkal történtek a dolgok és azok is kellettek ahhoz, hogy ma itt legyünk és így legyünk itt. :)

A 4-es és az 5-ös pontot most kihagyom, akinek továbbküldeném, náluk már járt ez a díj. :)

2 megjegyzés:

  1. Na igen, a Starkok gyorsan "fogynak". :D Viszont, ha szülővé válsz, akkor a lányoddal/fiaddal már együtt várhatod a levelet a Roxfort-ból. A remény hal meg utoljára. :D
    Köszi, hogy válaszoltál a kérdésekre! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ó igen, bár addig még elég sokat kell várnom. :)

      Törlés