2014. december 21., vasárnap

Advent Collage - 4. rész: Karácsonyfadísz

Elérkeztünk a kis összefogásunk utolsó részéhez, aminek témája a karácsonyfadísz volt. 


Amint az a képen is látható, két félét is készítettem, mindegyik nagyon egyszerű, nem kell hozzájuk sok dolog és viszonylag hamar elkészülnek. :)


Még Rami egyik videójában láttam meg ezt az ötletet és nagyon megtetszett, aztán valahogy sosem került rá sor, de idén végül sikerült elkészítenem. Csináltam egy arany és egy ezüst változatot is. Már azt is kitaláltam, hogy hova fogom őket tenni, mert tesóm kedvesen kijelentette, hogy nem tehetem fel őket a fára. :D 


Erre a csillag/hópehely díszre pedig a Pinterest-en akadtam rá- Nagyon megtetszett és sokkal egyszerűbb elkészíteni, mint amilyen bonyolultnak kinéz. Ehhez nem készítettem fázisfotókat, ITT lépésről-lépésre minden le van írva. Én is ez alapján készítettem el. Ez a dísz a nagymamám karácsonyfáján kap majd helyet. :)

Ismét összegyűjtöttem néhány ötletet egy Pinterest táblán, itt megtaláljátok őket.

Nézzétek meg, hogy mit készítettek a többiek! :)
Rami 

Remélem jövőre is készülünk valamivel így karácsony tájékán a lányokkal! Nekem nagyon tetszett ez a kis összefogás. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése