2016. január 31., vasárnap

My month in pictures

A heti képes összefoglalóból ezentúl havi kis összefoglalót szeretnék csinálni. Ennek a legfőbb oka, hogy nem mindig gyűlik össze egy-egy héten annyi kép, hogy bejegyzés is szülessen belőle (ez így a vizsgaidőszakban különösen igaz volt). Így végül arra a döntésre jutottam, hogy a hónap utolsó napján/napjaiban kisebb montázsokban hozom majd a képeket.


Az első adag kép még a tavalyi év maradéka. Ha karácsony és szilveszter, akkor nálunk tuti, hogy van rétes, apa pedig a karácsonyi ajándékát kihasználva karamellizált a tetejére cukrot is. :D A csokis muffinok pedig a szilveszteri bulira készültek. Az év végén elárasztották az instagram-ot a #2015bestnine hashtag-gel ellátott montázsok, amelyek az év legtöbbet lájkolt 9 képét tartalmazták. Naná, hogy én is kíváncsi voltam az enyémekre. Időközben elkezdődött az új év is.


Szeretem ha van időm nyugisan elkészíteni és elfogyasztani a reggelimet, azt sem bánom, ha emiatt korábban kell felkelnem. Az egyik csoporttársammal két vizsgánk után is elmentünk kávézni/forró csokizni. Az utolsó képen látható forró csokit pedig Rita készítette a tegnapi csajos kis összejövetelünkön, ahol ott volt még Rami, Kami és Andi is. 


Volt néhány csodaszép naplemente is a hónapban. Persze a jó kis vonatutak sem maradhattak el. Szerencsére már vége van a vizsgaidőszaknak, így végre van időm olvasni is. 

Nektek hogy telt a január?

2 megjegyzés:

  1. Hát én örülök, hogy vége :D Remélem a február jobb lesz :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Amióta egyetemre járok, nekem a január egyenlő a vizsgaidőszakkal, így én is örülök, hogy már vége van. :D A február viszont általában semleges hónap, ha nem is lesz jó, én már annak is örülök, ha rossz sem lesz. :D

      Törlés