2016. február 6., szombat

Januári kedvencek

Bár a januárom nagy része tanulással telt (éljen a vizsgaidőszak!), ennek ellenére sikerült kicsit pihennem és összegyűlt ismét néhány kedvenc is.


Hajlamos vagyok hanyagolni a testápolók használatát, viszont a tartós mínuszokban az én bőröm is fokozottabban igényelte a hidratálást. Még talán decemberben kaptam Ramitól ezt a Ziaja Narancsolajos testápolót, de csak januárban kezdtem el használni, amit persze néhány használat után meg is bántam, mert nagyon megszerettem. Nagyon finom narancs illata van, könnyen beszívódik és szuperjól hidratál. Nekem ennyi bőven elég, bár még ilyenkor sem extrém száraz a bőröm, arra lehet kevés lenne.


Nagy kedvencem volt (én tuti, hogy egész évben az lesz) a Moleskine-em és az eBay-es matricák. Minden évben kicsit tortúrának érzem a határidőnapló keresést, mert mindig van valami, ami miatt nem tetszenek, így idén úgy döntöttem, hogy én állítom össze a sajátom, így tényleg olyan lesz, amilyet szeretnék. Bár a matricákat elég sokszor sajnálom elhasználni, de végül is azért vannak, nem? :)


A vizsgaidőszakokban sem szeretek lemondani a sorozatokról, így kompromisszumos megoldásként mindig olyat választok a listámról, aminek az egyes részei kb. 20 perc körüliek. Így ebéd/vacsora mellé vagy egy kisebb szünetbe pont beleférnek. Ezt a vizsgaidőszakomat a Dokik kísérték végig. Amikor először ment a TV2-n, én is elkezdtem nézni, de egy idő után abbahagytam, valószínűleg olyan időpontban ment, ami nekem nem volt jó. 

Kedvenc zenéim a hónapban:

Nektek mik voltak a kedvenceitek januárban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése