2016. augusztus 11., csütörtök

My month in pictures

Hihetetlen, hogy milyen gyorsan telnek a hónapok, már lassan augusztus közepe van, így már nagyon időszerűvé vált a júliust összefoglaló képes bejegyzés.


Mindig július elején rendezik meg a faluban a Mézes fesztivált és a Fogathajtó versenyt, amin idén is kint voltam. Ebben a hónapban indult el a Mr. Robot második évada is, amiből eddig még csak az első részt sikerült megnéznem, de lassan pótolom a lemaradásomat. A naplementés kép pedig már nem is hiányozhat az ilyen bejegyzésekből.



Már régóta könyvjelzők között várta a Csokis pöfeteg receptje hogy kipróbáljam, sort is kerítettem rá. Nagyon gyors, egyszerű és nagyon finom kis süti. Kétszer is elkészítettem a hónapban. A szokásos havi találkozónkra is sor került a lányokkal, ezúttal én voltam a házigazda. ♥ Tesóm találta ennek a nagyon csokis pitének a receptjét, ki is próbáltuk. Nagyon csokis, de nagyon finom! 


Benike sem maradhat ki a havi összefoglalóból, újabban ez a kedvenc alvópóza. :D A Csaba centerben hőlégballonok a nyári dekorációk, valamint egy kis olvasásra is jutott időm végre.

Hogy telt a júliusotok? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése