2016. október 4., kedd

My month in pictures

A szeptemberrel együtt elérkezett az unalmas hétköznapok korszaka is, visszakerült minden az egyetem-utazás-tanulás-pici kikapcsolódás körforgásába. Ennek következtében kicsit kevesebb kép készült a hónapban, illetve elég sokat "csak" a stories-ba töltöttem fel. Itt tudtok követni. :)



A hónap elején lagziba voltunk hivatalosak. Már többször is említettem itt a blogon, hogy szeretem ha reggel van időm kényelmesen megreggelizni és elkészülni, mert a reggeli igenis fontos! Ezért mindig úgy alakítom a reggeleimet, hogy beleférjen, még ha ez azzal is jár, hogy kicsit korábbra kell állítanom az ébresztőt. A hónap végén végre sor került a szokásos havi kis csajos találkozónkra (ami augusztusban elmaradt), ezúttal Ritánál találkoztunk, aki sok-sok finomsággal várt minket.


Úgy gondolom, hogy néha egy kis apróságot igazán megérdemel az ember, így a havi Forbes adagomról nem szívesen mondok le, úgy gondolom ennyi igazán belefér. Néha szeretek elszórakozni a különböző Snapchat filterekkel, bár ott az utóbbi időben nem vagyok aktív, de iceemy néven ott is megtaláltok. Az olvasásra is igyekszem minden nap egy kis időt szánni, az hidegebb, esős idővel pedig egy bögre tea is társul az adott könyv mellé. A naplementés fotók kicsit háttérbe szorultak, de egyet sikerült azért készítenem szeptemberben is.

Nektek hogy telt a szeptember?:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése