2016. október 10., hétfő

Szeptemberi kedvencek

Egy hónapos kihagyással újra sikerült néhány kedvencet összegyűjtenem, bár még így sem túl sokat. 


Már elég régóta a fiókban várta az Yves Rocher Sexy Pulp Ultra-Volume szempillaspirál, hogy sorra kerüljön. Nem is olyan rég elfogyott az előzőleg használt szempillaspirálom, így ő volt a következő. De nem is értem, hogy miért vártam ennyit, mert rögtön kedvenc lett. Nagyon szépen dúsít és nem tapasztja össze a szempillákat, ráadásul tartós és még az én rövid, egyenes és világos végű szempilláimból is tud szépet varázsolni. Nekem ennyi bőven elég.


Egy újabb sorozat is bekerült a kedvenceim közé, ami nem más mint a Bitten (A falka). A sorozat főszereplője a világ egyetlen női vérfarkasa, aki megpróbálja titkolni kilétét és normális életet élni. Persze ez nem igazán jön össze, amikor holttestek bukkannak fel a falka rezidenciájának területén, kénytelen visszatérni oda és szembenézni a múltjával. Bár még csak a második évad elején járok (három évad van összesen), eléggé megszerettem ezt a sorozatot és a karaktereket.

A már megszokott zenék mellé három újabb is csatlakozott a kedvenceimhez.
Alan Walker - Faded
Alan Walker - Sing Me To Sleep
OneRepublic - Counting Stars

Nektek mik voltak a kedvenceitek szeptemberben? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése