2017. január 4., szerda

My month in pictures

Igaz, hogy már 2017 van, de januárban még túlnyomó részt a tavalyi évhez, azon belül is decemberhez kapcsolódó bejegyzéseket tervezek a blogra. Először is a szokásos képes kis összefoglalót hoztam.


A hónap elején ismét találkoztunk a lányokkal, ahol Rami mindenkit egy bögrényi meglepetéssel várt. Én egy tacsisat kaptam, ami azóta az itthoni kávés bögrém lett. ♥ Andinak a segítségével én is beszereztem az Air Wick elektromos viaszmelegítőjét. A hónap közepén az egyik vizsgám után találkoztam Ramival és Ritával egy kis vásárolgatással egybekötött kávézásra is.


A karácsony nálunk már kevésbé szól az ajándékozásról, de azért néhány aprósággal meg szoktuk lepni egymást. Benike persze nem maradhatott ki az ajándékozásból, és ami a képben a legviccesebb, hogy pont az ő ajándékát szagolgatja. :D  Az új évet Ramiéknál köszöntöttem, társasozós, sokat nevetős kis buli volt (sok vodkazselével:D), csodaszép városi tűzijátékkal.


A bestnine oldalon, már 2015 végén is elkészítettem ezt a ki montázst, így 2016-ben sem maradhatott ki. A 9-ből 7 képen Beni van, azt hiszem ez elmond valamit. (Igen azt, hogy túl sokat fényképezem a kutyámat. :D)

Nektek hogy telt a december? :)

2 megjegyzés: