2017. február 12., vasárnap

Januári kedvencek

Bár a januárom nagy részt tanulásból és vizsgázásból állt, azért néhány újabb kedvencet sikerült összegyűjtenem.


Két terméket szerettem meg nagyon januárban, az egyik a Maybelline Lash Sensational szempillaspirál, amit még tesómtól kaptam karácsonyra. Szuper kis spirál, bár az elején óvatosan kell bánni vele, mert sok festéket vesz fel, de az idő előrehaladtával ez a probléma megszűnik. Az én kis rövid és egyenes szempilláimat szépen hosszabbítja és dúsítja is kicsit. Az íveléséről nem sokat tudok mondani, mert mindig használok előtte szempillagöndörítőt.  A másik termék a Baba intenzív testápoló volt, amit már régebb óta használok, de a kedvences bejegyzésekbe eddig valahogy még nem került be, Egy trnd projekt keretén belül került hozzám, már akkor is nagyon szerettem, de a januári nagy hidegekben szuper jó szolgálatot tett. Könnyen beszívódik, nincs erős, tolakodó illata és jól hidratál. Nekem ennél több nem is kell.


A január felfedezése és kedvence sorozatok terén a Lángoló Chicago lett. A sorozat a chicagói 51-es laktanyában szolgáló tűzoltók és mentősök mindennapjairól szól, mind magánéleti, mind munka szempontjából. 

Zenék terén nem sok új kedvencet fedeztem fel, de ezeket viszont elég sokat hallgattam januárban.

Nektek mik voltak a kedvenceitek januárban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése