2017. február 5., vasárnap

My month in pictures

Csak nekem telt el borzasztó gyorsan a január? Tudom hatalmas közhely, de mégis olyan, mintha csak pár napja lett volna a hónap eleje. Már egy jó ideje számomra a január egyenlő a vizsgaidőszakkal (de már nem sokáig!), így most is szinte csak a tanulásról és a vizsgákról szólt ez a hónap.


Januárban beszereztem három új könyvet is, bár a hónapban inkább a jegyzeteimet kellett olvasnom, azért igyekeztem egy kevés időt olvasásra is szánni. A hónapban legtöbbször borús, szürke idő volt, így nagyon örültem ha néha volt lehetőségünk látni egy-egy naplementét. Benike ebben az összefoglalóban is jelen van, olyannyira, hogy még a vizsgáimra készülésben is segített (vagy inkább akadályozott:D).


A vizsgák után kell egy kis kikapcsoló kávézás. Januárban új szemüveget is kaptam és tesómmal gofrit is készítettünk.

Nektek hogy telt a január? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése