2017. március 7., kedd

Februári kedvencek

A február általában olyan semmilyen hónap számomra, de most mégis kicsit más volt. Februártól a suli mellett elkezdtem dolgozni, így sokkal kevesebb időm maradt másra, persze nem panaszkodom. Ebből kifolyólag sok újdonsággal nem találkoztam a hónapban, szinte csak a már jól bevélt termékeket használtam, de azért két olyan terméket sikerült találnom, ami még nem szerepelt kedvences bejegyzéseben vagy februári szerzemény.


Az Essence kiárusításon került hozzám az I ♥ Trends 52-es pretty little thing nevű lakkja, ami egy sötétebb mályvás szín apró csillámokkal. Elég sokat viseltem februárban, alap- és fedőlakkal 4-5 napot simán kibír a körmeimen és nem túl feltűnő a színe sem. (Írom ezt úgy, hogy épp feketére vannak lakkozva a körmeim.:D) A másik termék, amit sokat használtam februárban az a Cien (Lidl saját márkája) hővédő spray-e volt. Eddig nem igazán használtam hővédőt a hajamra, de mivel heti kétszer minimum kivasalom, plusz a hajszárítás is rájön erre, úgy gondoltam, hogy nem ártana egyet beszerezni. Ezt Rami ajánlására vettem meg és nekem is bevált. Jó illata van, szépen porlasztja a szórófej a terméket és nem zsírosítja a hajam.

Zenei téren nem sok új kedvencem lett, ami igen az vagy A Dal-nak vagy annak köszönhető, hogy az irodában mindig szól a rádió. 

Nektek mik voltak a kedvenceitek februárban? :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése